maanantai 23. syyskuuta 2013

Joulukuntoon? Kesäkuntoon? HÄÄKUNTOON!

Kyllä myös mulla on morsiusdietti menossa!
Mulla ja mun kaasollani Kaaso K:lla oli tiukka Joulukunto 2013 haaste meneillään jo ennen kuin koko häähömpästä oli tietoa. Tavoitteena mulla oli -7kg. Haasteeseen kuuluu Elixiaa yhteensä 3-4 kertaa viikossa sekä punnitukset ja valokuvaukset kahden viikon välein. Näkeepähän sitten tulokset visuaalisesti.

Tällä ohjelmalla en voi kun onnistua!


Ja kyllä, omena pitää tämänkin morsiamen dietin raiteillaan! Kiitos äidin ihanien omenoiden/omenien, miten se nyt olikaan. :)

Nyt kun haasteen alottamisesta on 5 viikkoa takana ja mulla -3,4kg, olo on mahtava. Kaksi viikkoa välissä oli huonoja jollon painoa ei tippunut oikeastaan ollenkaan. Mutta nyt on taas vastoinkäymiset voitettu ja entistä suurempi taisteluntahto. Tällä kertaa kahdessa viikossa lähtee vähintään se 1 kilo!!



Miten ihanaa onkaan kun alkaa huomaamaan kuinka kehosta häviää rasvaa ja tyytyväisyys itseen kasvaa.

Minä ja mun kaasoni tullaan olemaan 6.9.2014, mun hääpäivänä niin hotteja!!

Työilta kutsuu.
Love, Ida

(Toim.huom. Pahoittelen surkeita webbikameran kuvia!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti kommentoimaan, kysymään lisää tai antamaan vain muuten palautetta.
Love, Ida