maanantai 7. lokakuuta 2013

Wedding Diary

Viime viikot on ollut vähän hiljaiseloa täällä blogin puolella, morsiusdietti verottaa voimia. Ei varsinaisesti dietti, sen ansiosta on parempi olo kuin koskaan, mutta vähäinen aika kotona. Kaikki aika kuluu töissä ja sitten Elixiassa pari tuntia siihen päälle. Välillä tuntuu, ettei saa palauduttua työpäivästä tarpeeksi.
Nautin urheilusta ja siitä tunteesta jonka siitä saan. Lisäksi nautin suunnattomasti huomatessani muutosta omassa vartalossa.
En oo ollut näin hyvässä kunnossa koskaan, mutta paljon on vielä matkaa!

Noniin sitten asiaan. Heti hääutisten varmistuttua päätin, että haluan pitää tästä ihanasta ajanjaksosta elämässäni päiväkirjaa. Koska oon askartelijaluonne, se on mulle myös luontaista.
Tälläkin hetkellä luette yhtä osaa mun häiden päiväkirjamerkinnöistäni.
Haluan kuitenkin oman yksityisen ja sellaisen josta saan käsilläni tehdä omanlaisen. Tässä siis ideoita siihen:


Tätä päiväkirjaa yritin tilata Iso-Britanniasta mutta postikulut n.26e olivat mielestäni liian suuret 13euron kirjaan. Siispä en ainakaan tällä hetkellä raaski sitä tilata. Lisäksi siinä vaivaa liiallinen valmius, haluan omannäköiseni.

Mua enemmän miellyttävä idea on, että Smash Bookkaan aivan omannäköiseni kirjan.


Oon kokeillut Smash Bookkaamista ennenkin, tein synttärilahjaksi siskolleni Cosplayta koskevan kirjan. Valmistin muistikirjan vanhasta romaanista jonka uudistin maalaamalla valkoiseksi jne. Noh ei siitä enempää tässä yhteydessä... Lisäksi mulla on yksi oma Smash Book ihan K&Companylta. Kiitos äiti syntymäpäivälahjasta!


K&Companyn Wedding Folio voisi olla mulle hyvä, siitä muokkaamalla saan varmasti upean hääpäiväkirjan. Nyt vaan pohtimaan mistä sen tilaan, niitä kun myy suomessa valitettavan harva liike.


Kuva: Täältä täältä täältä täältä

Hetken aikaa jatkan vielä metsästystä ja unelmoimista, kunnes löydän unelmieni hääpäiväkirjan.

Love,
Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti kommentoimaan, kysymään lisää tai antamaan vain muuten palautetta.
Love, Ida